1:a mars

Okej, inte visste jag att det är första mars idag! Trodde seriöst att det var några dagar kvar, där ser man. Blev glad då mars faktiskt är en vår månad, hoppas på att man snart kan se små vårtecken, det är nice. Blev även lite stressad då jag insåg att det inte är lång tid kvar med diverse skolarbeten, men det blir att lägga i ett kol i backen och köra på.

Jag och Max gick till pizzerian Mamma Mia och lunchade, blev en gyropizza för min del. Gött. Om cirka 25 minuter har jag tid hos frisören, det skall klippas idag. Har haft rejäl ångest över mitt hår då det har börjat bli så himla slitet. Inte klippt det sen i augusti, kanske därför, men det ska bli skönt att få det gjort iaf.

Sen drar jag hem till mig och ger min kisse mat och chillar där lite tills jag ska till baby. Babybornbabyborn (dockorna, remember?) På tal om älskling så kom han precis förbi. Han sitter i salen här brevid och ska ha lektion men läraren hade inte kommit än så han gick och pussade på mig lite och lät mig höra på en låt, hihi.

Men så är det. Fint då. Vi hörs sen va

dos
Vår i Linköping två år sen.. Fotodag med klassen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0