Tisdag 28:e juni

Hallå där! Ligger i min soffa helt däckad nästan, rätt sliten efter dessa två dagar som har bestått av jobb. Började som sagt att jobba i måndags och på söndagkvällen hade jag fruktansvärt svårt att somna vilket resulterade i en trött Ebba dagen därpå, sov max 4 timmar den natten, need sleep to funktion om någon förstår vad jag menar? Igår somnade jag rätt skapligt men gick upp vid klockan 05.00 i morse. Varför gjorde jag det då kanske ni undrar? Jo min älskade pojkvän skulle fara på festival i Borlänge och jag ville pussa adjö till honom. Aee saknar grabben redan, men jag unnar verkligen han detta, är glad för hans skull och hoppas att han kommer få en jättebra upplevelse med många roliga och värda minnen. Det är även väldigt mysigt när någon har varit bortrest och man träffas igen, så det ser jag fram emot också. det kommer gå fort fort, yes yes.
Veckan består av jobb 07-16 måndag-fredag. Skönt på sitt sätt att vara sysselsatt, annars skulle jag nog inte överleva då alla jag känner är på den där festivalen. Dock ska jag iallafall få lite saker gjorda på eftermiddagarna också, som att gå till banken, fixa lås till cykel, städa mitt rum, pyssla om mig själv, gymma med mera. Hoppas på att få träffa en gammal vän till helgen också, får se hur det blir. Men trevligt vore det.

Detta inlägg tillägnar jag älskling, så här kommer en bild på snutte som jag tog igår, så fin i håret blev han efter sitt besök hos friösren.
bby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0