Efter regn kommer solsken

Vaknar i morse, hör hur regnet faller ner från skyn utanför fönstret, jag tänker ha ett par nya skor jag köpte i London, men kan jag det? Nej.
Går upp och äter frukost, drar till skolan, hände en svår och jobbig grej. Allt blev skit rent ut sagt. Blev dock lite bättre sen men inte helt, drogs ner lite till efter lunch då jag fick höra en grej, bajs.
Har iallafall spelat upp mitt slutredovisning i ljudmedier, skönt kan man säga. Snart ska jag träffa kära Susanne och redovisa min slutuppgift i Naturkunskap, sen är även det klart.
I eftermiddag ska jag till frisören som skall sätta upp mitt hår på balen, hon vill titta på det. Efteråt drar vi till Sälen.
det här kanske blir mitt sista inlägg för några dagar, om vi inte hörs en gång till senare så hörs vi på söndag.
Ha det bra.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0