Watch out

Denna vecka uppskattar jag. Denna vecka får mig att vilja ta vara på stunden för att sedan kunna njuta av att den är förbi. Sista veckan på jobbet. Känns sjukt skönt. Fyra dagar kvar. Känner mig så isolerad när jag jobbar. Har ju ingen fritid, efter jobbet är man ju klippt slut så att gå ut och roa sig kommer ju inte på tal, blir ju mest att sitta hemma typ. Förutom ibland då man får träffa någon som betyder mycket för en, som får ens hjärta att slå några extra slag, som färgar himlen röd av kärlekens färger, eller att kunna unna sig en afterwork innan det är dags att åka hem vid typ sju kan ju hända att man har hunnit med. Men endå! Bara kämpa på.

Fyller även år i veckan, torsdag närmare bestämt. Känns väl helt ok antar jag, men samtidigt inte. Jag tycker att 20 låter så vuxet, vilket jag långt ifrån känner mig/är, det är inget jag vill bli heller. Inte förens jag måste! Om tio år fyller jag trettio, as nice. Eller? Nae men det blir nog bra. Så i helgen blir det att fira mig, eller aa dricka och sen bege oss in mot stan. Har inga förväntingar. Men men. ;)

Men den viktigaste grejen jag uppskattar för denna vecka (man sparar ju det bästa till sist), det är att jag och min Tulle Gulle firar sex månader tillsammans. Det känns helt fantastiskt. Att han orkar med mig är ju ett mirakel, naerå men aa. Tack pälsk.

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0