Vi är här för varandra och vi lär från varandra, tar du hand om dig själv så tar du hand om alla andra

Tisdag, nice dag må jag säga! Tack för denna dag. Ingen speciell anledning,men det känns kul. Har varit i skolan, i och för sig är det alltid roligt i skolan, att umgås med den stora familjen :) Nice nice. Helt sjukt hur allt kan förändras, i ettan hade jag en helt annan inställning, har alltid gillat Infokomp, inget snack om saken! Men det räckte inte riktigt. Jag tror det kan bero på att jag har ändrat inställning som sagt, förut var jag mert anti, "jag orkar inte" , "jag bryr mig inte" "palla" hehe. men nu är det som "skola, jaaaaaaaa" nae, nu svamlar jag men skolan är schysst alltså. Jag gillart helt enkelt. MERA UTBILDNING ÅT FOLKET" Uppskattar verkligen att jag fortfarande går i skolan och lär mig nya saker varje dag samt träffar massor schysta människor och utbildar mig på köpet.

Efter skolan så drog jag mig hemåt. Såg på lite tv och åt ostbollar. Frös om fötterna gjorde jag med, och nu också för den delen. Skulle vara skönt med ett fotbad och bli varm om dem och sen sätta på sig ett par mjuka fluffstofflor. Men snart är det Andra Avenyn och det ser jag fram emot. Skulle även behöva ge mig på Religionshäftet, prov på torsdag.

jakobsdal
In my life, will you help me from fear

Kommentarer
Postat av: moa

tackar, ja visst är den? :d

fast kall.. jag som har åkt på en förkylning..

2009-10-13 @ 21:25:23
URL: http://skrot.blogg.se/
Postat av: moa

okej :)

själv är jag hemm från skolan nu :(

2009-10-14 @ 10:48:15
URL: http://skrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0