Mitt nya rum!

Elias drog nyss. Han kom väl hit någon gång vid 21.30. Vet ni vad vi har gjort sen dess? Jo vi har möblerat om mitt rum! Sjukt värt vill jag lova. Vi har damsugit golv, i soffor, skrubbat golv, dammat av o.s.v och även möblerat om mitt rum så att fotöljen nu står mot väggen. Svårt att förklara... Har även flyttat på skrivbord och så. Jag är verkligen nöjd med resultatet, får visa er en efter bild imorgon. Tyvärr tog vi ingen bild på rummet innan vi började. Men om jag har tur så kanske jag hittar en gammal bild att visa er..


Oj vad mycket klockan är! Som tur är börjar jag 10.00 i morgon så jag hinner sova ut lite. Eller nej förresten.. Måste upp och läsa klart boken. Jag är bara på sidan 100 och om jag inte minns helt fel så är det 312 sidor i boken, så det är ju en del kvar att läsa, men jag har kommit in i boken nu och den är intressant. Det underlättar en hel del. =)



The night is yours

Star was light in a silvery night
Far away on the other side
WIll you come to me and talk to me this night




Kommentarer
Postat av: Lise

I would! :D

2009-05-22 @ 23:27:40
URL: http://ditto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0