Justin from Australia

Jag lunchade med Freddy idag. Det blev Kebab med bröd på Hakepi, det var värt som fan, passar bra när man är dö hungrig och khebab blir jag aldrig le på.. Sen bar det av till skolan.
Kommande lektion var studiestuga och den lektionen bestod av soffhäng och lite nice prat. Och efter det så hade vi Grafisk Kommunikation. Vi skulle snacka med Niklas angående våra kunskaper i In Design, så var och en gick in i hans rum för att enskilt prata. Samtalet gick bra, jag fick ett komma-i-håg papper där han skrev ned hur man ska göra o.s.v när man arbetar i In Design. Efter lektionen blev det lite soffprat igen, sen drog jag hem

Och när jag kom hem så låg det en låda i köket som väntade på mig. Det stod inget namn på lådan men jag förstod på en gång att det var till mig, hehe. Och i den lådan så låg det som ni kan se på bilden här nedanför: En koala, en kängeru (nej hur stavas det på svenska egentligen? Hjärnsläpp kan bara kangaroo på eng), en nyckelring och ett vykort :) Och det var min vän från Melbourne som hade skickat detta till mig. Schysst som fan, kommer inte ihåg senast jag fick nått brev överhuvudtaget hem (förutom från tandl'äkaren) Thanks a lot Justy :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, fan vad nice:D

2009-03-12 @ 21:26:19
Postat av: lisa

svar:

jo, visst är det synd :(

företaget där jag skulle ha sommarjobba, gick i kk igår, så det suger usch! man blir så ledsen och besviken samtidigt som man känner sig som ett stort ego, när de som har fast anställning blir helt arbetslösa, suck. Men jag hoppas att det ordnar sig för mig i sommar, jag tar vad som hällst!

- har du vart i Australien :)?

2009-03-12 @ 21:59:13
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0