Jag står kvar

Har inte uppdaterat på snart en vecka, som tur är det inget tvång på att man måste blogga varje dag, för då hade jag tröttnat på en gång. Skönt att skriva när man känner för det. Men iallafall, har inte haft någon ork att blogga, jobbet gör mig galet trött + att det känns inte som det händer så mkt i mitt liv.

Men kan ju lite vad jag har gjort iallafall..

I fredags bar det av till Norrköping på fest hos Lina som fyllde år. Vaknade upp på lördagen hemma hos Lise. Softade mest, drog senare till Tinnerö för att plocka svamp med henne, hittade ingen, men lyckades iallafall att blöta ner oss själva och jag råkade gå ner i ett träsk, dresscode? Converse och chinos hehe. Men en sak var jävligt värt, vi satte oss på en stor sten och chillade.. Bra musik och namnamn. Plötsligt tittar solen fram och det var ett tecken.. Fan, underbart. Såg hur kossorna kom ut från skogen mot fältet.. Fint

På kvällen drog vi på bio, såg Baksmällan, galet bra, väldigt rolig, det uppskattas..

I söndags minns jag ej vad jag har gjort och resten av veckan har jag bara jobbat. Men ikväll träffade jag Linnea, det var behövligt :) Inte träffat henne alls mkt på senaste tid. Vi planerade inför den närmsta tiden, jag ser fram emot våra kommande planer. :D

Nej nu måste jag sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0