Chris Brown, you wanna sit down?

DAGENS Vill ha: En rolig fest att se fram emot och Barcelona
DAGENS Klädsel: Mjukisbyxor, t-shirt, tröja.
DAGENS Smink: Det vanliga.
DAGENS Frisyr: Utsläppt
DAGENS Händelse: Måste nog ha varit i klassrummet när Matte och Max kasta klockan till varandra
DAGENS Låt: Svårt att välja ju.
DAGENS Planer: Inga planer, sova senare
DAGENS Saknad: Tindra <3
DAGENS Dummaste: Att jag har varit sjukt trött idag, det är dumt och inte alls kul
DAGENS förvånade: Hur det går så lätt för vissa
DAGENS Behov: Inget behov idag
DAGENS Bästa: När jag kom hem från skolan och visste att jag kunde sova :D
DAGENS Köp: Inte köpt någonting, eller jo. En kebab på Hakepi
DAGENS Humör: I morse så var jag asflummig, jag garvade som fan och frågade folk i klassen "vad hade ni gjort om" (det säger jag bara när jag är glad, trött, eller flummig) och satt och garvade som fan. Sen blev jag nog för trött för då var det inget trevligt längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0