Tjena!

Igår var jag som sagt i Stockholm en sväng, kul att besöka andra städer ibland. Skulle träffat en vän också, men så blev det inte pga av ont om tid. När jag kom hem så duschade jag och åt och så. Sen drog jag till Johannelund på fest med bland annat Li och Elita. Det var kul! Sov hos Li inatt och vaknade upp vid 8 tiden och märkte att min förkylning hade blivit ännu värre. Faan asså.  Men lika bra att vara förkyld nu så kanske jag slipper bli det i vår, vore skapligt träligt isåfall.

Om en stund ska jag och Linnea dra ut, vi ska till berget i Jakobsdal, kaffe måste med. Kommer bli nice, vackert väder, bra sälskap o.s.v! Ikväll blir det festa :D I Lambotown med min Gangsta Boo och some more people! Kommer bli skoj som fan då jag inte träffat min gangsta på flera månader:(

Förövrigt så skulle jag vilja berätta om en sak. Igår när jag och Li skulle gå hem från Johannelund så kommer det en kille på parkeringen som frågar om han får låna mobilen, självklart får han det! Sen får han damp för att det inte funkar att ringa och SLÄNGER min mobil i marken! :O Jag blir så jävla förbannad och börjar skrika allt vad jag har! Sen så börjar vi leta efter min mobil. Drog hem och sov.. Tur att mobilen inte är trasig tänkte jag. MEN självklart är den trasig nu :O Seriöst, jag förstår inte det här. Här är man vänlig och lånar ut sin mobil till en främmande person, som tack får man den körd i backen. Är så jävla arg så jag vet inte vad. Men någonting lider han ju av.



Kista

Kommentarer
Postat av: Li

Eller hur, jävla idiot. vill verkligen veta vem han ärså man kan göra något tillbaka:D

2009-02-28 @ 17:08:37
Postat av: Ebba

Ett jävla as är vad han är!

2009-03-01 @ 10:24:32
Postat av: Gangsta Boo

det var kul att träffa dig även pom det sög på festen :D ska skicka låten du ville ha när ja hittar den :D löööv JUUUU// gangsta boo

2009-03-01 @ 14:19:40
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0