Lördag

Igår så blev det ingen skola, jag vaknade på tok för sent, sjukt pinsamt.
Anyways, på kvällen så drog jag till Josefin i min klass som hade fest, cyklade mot ICA Flamman för att möta hon och Lina där. På vägen så cyklade jag på fel sida i ca 1 minut, då kommer en gubbe och tant cyklandes emot mig, dom cyklar mot mig utan att svänga ut, eller så.. Sen skriker tanten " Du cyklar på fel sida!!" Jag låtsades att jag inte kunde svenska, sa ingenting.. Hon ba "HERREGUD....." Herregud på dig med kärringjävel, inte mitt fel att jag inte kan höger och vänster, ta det lugnt, chilla, ingen är perfekt, jag visste inte ens vilken sida som var rätt eller fel. Men nu vet jag!
Hemma hos Josefin var det riktigt kul, schysst folk, bra musik o.s.v! Fick ett samtal, det hade hänt en grej. Var tvungen att åka och möta en kompis,  och kom inte tillbaka. Tyvärr. Men jag var tvungen. Slutade med att jag hamnade på Lorient där jag träffade Linnea, Simon och Danne. Simons pappa spelade med sitt punk band där igår kväll. Det var riktigt bra faktiskt.
Sen så gick jag och Linnea hem ifrån stan, stannade någonstans vid Majelden för att kolla på Vattentornet. Riktigt fint, ni vet färgerna och allt i höstens mörker. Kom hem någon gång vid halv 3 kanske, trodde jag skulle dö av törst, seriöst. Haha!
Vaknade vid 13.00 tiden idag, städat mitt rum lite, typ plockat undan kläder och smutstvätt iaf, ätit, duschat och så.
Nu väntar jag på Linnea, hon ska hjälpa mig att ta kort på min snowboard som jag vill få såld, jag behöver pengar, jag är inte fattig, men jag är pank. Det är så det är ibland, så är det för alla, rätt kul faktiskt. Men nej, nu ljög jag, så är det inte alls för alla. Vissa föds med silverskedar i deras munnar. Så är det inte för alla, inte för mig.
Ikväll iaf så blir det Ljungsbro, dricka öl och se på fotboll. Det blir kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0