Utvilad!

Igår så gick jag till sängs tidigt, 22.00. Somnade på en gång om jag minns rätt, vilket var så jävla skönt! Och idag gick jag upp ungeför 07.20 så det blev ju en hel del sömn i natt, woho! Fattas bara en kopp kaffe och en pinne.. Ja vad är en pinne? Fråga mina föräldrar som använder det uttryck.
På tal om mina föräldrar, ja dom försov sig idag, eller dom gick upp 15 minuter efter mig. Betyder det att jag också försov mig? Vet inte.
Idag ska jag plugga som ett as! Imorgon har jag spanska prov, så då blir det att plugga och plugga, sen plugga lite till.
Och imorgon efter provet ska jag plugga ännu mer spanska, för på fredag har jag ännu ett prov i spanska! Hohho

Nu sitter jag på Datakunskapen, vi jobbar med Excel och stuffs. Och jag ser att det är lika dimmigt ute som igår.. Man ser ingenting. Okej det gör man, men inte utomhus ;)

Men vi hörs. :)

Kommentarer
Postat av: kimlodberg

naw , tack !

2008-11-05 @ 18:55:59
URL: http://crossthatline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0