Studiedag

Utvecklingssamtalet igår gick helt ok. Skönt att ha det gjort nu! Nu gäller det att jag tar igen några saker innan jullovet så jag kan öppna julklappar med gott samvete.
På kvällen så följde jag med Linnea ut och fotade novemberljusen. Dom var så fina! Och det var så trevligt folk ute, glad blev man. Vi avslutade kvällen på Utsiktsplatsen för att prata om massor. Damp! Sammanlagt var vi ute i 5 timmar som kändes som 1.. Yeah

Idag så sov jag fram till klockan 1. Åt mat, duschade, gick och vila igen, gick upp och satt mig här + åt igen. Låter inte så kul och det var det inte heller. Men lite lärorikt kanske, man lär sig något nytt varje dag så något måste jag ha lärt mig på datorn..
Ikväll ska jag träffa Niama! Vi har inte umgåtts på flera månader så det är ju verkligen på tiden. Hon ska smsa mig när hon kommer hem från sin träning. :)


Kommentarer
Postat av: S

MIG DÅ!

2008-11-19 @ 11:25:41
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0