Lördag

Igår kom Niama hem från Marocko! Välkommen hem vännen : ) Tabbon har säkerligen en hel del att berätta..
Jaja, denna gårdag så var jag med Linnea iaf, vi drog ner till stan en sväng, och softa. Sen blev det att sätta sig på bussen mot Vidingsjö vilket var trevligt, vi drog omkring i området och smög, vi satt även en hel del, skrev lite.. Sen vart det varmt och jag blev jätte rädd, blixtra kan det ju också göra kanske.
Vi drog hem till Linnea efter några timmar. Där åt jag världens godaste mackor, guld värt. Sen skulle vi laga gröt och så. Då kom Linneas brorsa Axel hem. Och han var galen! Han måste ha varit jävligt dyng altså, haha. Men det var bara kul!
Sen gick vi och lade oss..
Drog hem förut idag, gick till Ekholmen Centrum där jag mötte mina föräldrar som hade handlat.
Sen åkte vi till Farmors lägenhet. Det kändes så overkligt. När jag var där inne så kändes allt som vanligt, precis allting. Ofattbart att tänka att du aldrig mer kommer bo där och att det kommer flytta in några nya där någon gång.
Hittade massor saker där, saker som ger mig minnen. Det var svårt att hålla tårarna tillbaka.
Nu har jag fått din cykel, du ville det. Jag ska vara jätte rädd om den, den ska inte få gå sönder. Jag lovar! :) <3

Nu ska jag göra mig iordning lite. Ikväll ska det bli roligt, vad som än händer. Hoppas jag får träffa Niama också <3.

Puss


Kommentarer
Postat av: Linnea

Han var helt galen! :P

2008-08-10 @ 11:53:34
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0