Tisdag den 20:nde mars

Hallå hallå, ärre nån därr? Japp, jag är ju här. Tisdag då, ännu en gång. Dagen har i sin helhet varit bra, so far. Brorsan var på besök, vi har druckit kaffe, sett på videoklipp från när vi var barn, och jag har gjort lunch till oss, passade på att göra lite extra så jag får med mig en matlåda till jobbet i morgon.
Har gjort min läxa i japanska till i kväll, skönT. Ska väl börja fundera på vad man ska ta och äta innan det är dags att bege sig in mot staden, förmodligen något färdigt från frysen då det måste gå snabbt.
Har som ni märkte inget vettigt att skriva, men bjuder på en bild på en snödroppe som jag fann på trädgården idag som valde att kika fram, nice!

sweet

Canon EOS 600D + Canon EF 50mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0