Here comes the feeling

Gårdagens bravader satte sina spår i kroppen idag. Men kul var det, jag hängde i Sturefors för första gången på flera år med Amanda och company. Sedan bar det av till staden för att ta några drinkar. Hemvägen var jobbig dock, då jag glömde mina hörlurar i Sturet, så fick tillbringa bussresan med att lyssna till andras stå hej.
Tanken idag var att jag skulle hänga med min storebror och hans vän och fota de när det åkte med sina crossar, men det blev inget av det, åkte däremot ut till Landeryd och tog lite fina kort, samt Älången (haha stavning?) , och titta vad jag såg! Blåsippor, helt fantastiskt underbart!

jag idag
Idag!

otroligt vackra
Canon EOS 600D + Canon EF 50mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0