Hemmafru

Idag agerar jag hemmafru. Har satt igång diskmaskinen, för att sitta här medan den kör. Sen ska jag gå ner och sätta på kaffe till mig själv, och plocka ur disken. Har även tänkt städa i vårat rum. Det behövs. Jag gillar känslan när allt är prydligt, däremot är det en annan femma ifall det jämt är det hos mig, nahee. Men skönt när det väl blir städat. Ska även dra till Ekholmen sen och handla mat till lunch och kvällsmat. Att få gå ut i det fina vädret gör mig glad.
Ikväll ska jag och Oscar tvätta för första gången i våra liv, kan vara värt att nämna ju. Vuxenstämpel? Jo, men kan ju va skönt att vara förberedd till den dagen en ska pröva sina vingar utanför föräldrarnas bostäder och skaffa eget hem. Javisst.
Ska även hinna med att studera idag, matteprov om en vecka = plugga plugga, sen även lite japanska. Det gick mindre bra på lektionen igår nämligen... eheh
jag
Jag i lördags på mor 50-års kalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0