Hur var mitt 2011?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jodå, gjorde väl en del grejer, som att ta studenten tex.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jodå, Kim och Elita!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, förutpom min katt Busen.
5. Vilka länder besökte du? England, Rhodos och Thailand.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Jag vill flytta, lite mer struktur på vardagen och en massa glädje.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 10 juni då jag tog studenten i alla fall.
8. Vad var din största framgång 2011? Att jag gick ut skolan med hyffsade betyg, något jag kämpade arslet med, att jag har fått turen att jobba samtidigt som jag kombinerar med plugg klagar jag inte heller på!
9. Största misstaget? Att säga saker man inte menar, och bete sig på ett jävligt vis. Dock blir man rikare av varje sak man är med om och framför allt lär man sig ut av sina misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, inget allvarligt.
11. Bästa köpet? Min balklänning kanske.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Till min Thailandresa.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner och min pojkvän, en annan liten solstråle som har gjort mig otroligt glad är vår nya medlem i familjen, kattungen Busan!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Olika. Inga jag orkar dra upp.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare skulle jag säga, i alla fall andra halvan. Livet efter studenten innebar att man splittrades från sina vänner, att jämt ha skolan som samlingspunkt och att få träffa de man tycker om varje dag, denna förändring som innebar att vi inte längre gjorde det blev jobbig för mig, och att alla andra började sina "nya" som att studera vidare eller flytta medan en själv stod kvar, den förändringen var jobbig ett tag, men människan är ju rätt annpassningsbar, så jag har vant mig nu, och trivs faktiskt ganska bra med min tillvaro, hehe.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gråtit. Varit så jävla känslig. Men det får man vara ibland.
18. Hur tillbringde du julen? I Thailand destination Krabi - Ban Ao Nang med min pojkvän och hans familj.
19. Blev du kär i år? Jag är mer kär än någonsin, i killen på bilden ovanför!
20. Favoritprogram på TV? Öhm, de vet i fan alltså.
21. Bästa boken du läste i år? en? Oj , läste en del böcker faktiskt, men kommer jag i håg vad de heter ? Nae.
2. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Hahha, ja en showergel i smak av vattenmelon.
25. Något du önskade dig men inte fick? Inte vad jag minns.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jag jobbade, på eftermiddagen blev jag firad av familj och älskling, på kvällen kom några vänner, fint.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?.Ja, det är klart, men det får man hoppas kommer i år i stället. Eller något annat år framöver?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Det vet i fan, men lite mer kvinnlig kanske, brukade jämt förr låna min pojkväns stora kläder, vilket jag älskade/älskar, haha. Men nu har jag väl skapat en mer fenimin sida.
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, killen djur, frihet.
30. De bästa nya människorna du träffade? Träffade inga nya människor, men mina arbetskamraten är trevliga prickar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0