Long time no see.

Min uppdatering här har varit rätt kass. Men det är väl sånt som händer, har väl inte haft något speciellt att skriva heller. förrän nu. Nu jävlar ska ni få läsa. Eller? Nja men kanske då och då, kände iaf för att lätta på trycket nu och berätta vad jag har haft för mig den senaste tiden. Jo, skolan har ju dragit igång igen, matten ska bli färdig den här terminen och motivationen känns på topp för stunden, så matte läser jag två dagar i veckan.

Resten av dagarna jobbar jag kan man säga, det är väldigt kul, och jobbigt. Ni kan ju föreställa er hur det är på mornarna när arbetet drar igång kl 07.00 på morgonen, det är nollgradigt i rummet där jag står, och det tar ju några timmar tills fläkten har värmt upp rummet till en skaplig nivå som gör att man slipper frysa ihjäl, dock så blir ju kroppen varm när man sorterar och rör på sig, yeah! Ett krävande men ack så kul jobb!

 För några veckor sedan anmälde jag och Oscar oss till en kurs i Japanska för nybörjare. Varför? Coolt. Häftigt, bra, nyttigt, bra för framtidens planer, förmåner osv. Den hade preleminär start mellan v. 5-7, i morgon börjar vecka 6, och de skulle höra av sig en vecka innan kursens start, om för få personer har anmält sig blir det ingen kurs, vilket är trist men förståeligt, men hoppas det blir av.

Annars har jag blivit grymt peppad på att ta tag i tränigen, nu på allvar. Så dagarna kommer bestå av träning ofcourse, grymt peppad! Kan det bli bättre? njajaja..

aamatte, gud så kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0