Medan jorden snurrar

Dagarna. Struktur. Livet. Leva. Vardag. September. Gult. Kallt. Varmt. Jobbigt. Underbart. Kämpa. Jobba. Plugga. Soluppgång. Drömmar. Mål.

Nu är vi inne i september månad. Vad innebär det? Ja du, bland annat att sommarens sista månad har passerat och vi har gått in mot höstens äventyr, eller årets mest ovissa period kanske. Jag märker att det blir mörkare tidigare samt att temperaturen är låg om mornarna. Jag jobbar ju några dagar i veckan och när jag cyklar till jobbet brukar jag ofta bevittna den vackra solen gå upp över Linköping stad. Det är så himla fint.
Dagar jag inte jobbar går jag i skolan, Komvux för att läsa Matematik B samt Naturkunskap B. Jag tycker det är en alldeles utmärkt kombination att göra både och. När man är i skolan är man tacksam att man får gå dit och lära sig något, och att det man lär sig har en stor betydelse för framtiden. Vad man ska bli.

Söndag. Ja idag är det söndag. Veckans vilodag. Än så länge har den varit riktigt mysig. Har legat i sängen brevid älsklingen min hela förmiddagen, sett på O.C, lagat god frukost och nu ligger vi i soffan. Jag ska precis börja plugga. Naturkunskap B till att börja med, har prov på onsdag och jag har bestämt mig för att ge gärnet. Ska även se till att få en uppgift i matten gjord.

a

Naturkunskapen

Tidiga mornar på väg mot jobbet, fina soluppgångar och Naturkunskaps plugg. Variation är inte onyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0