1 september (utkast)

Välkommen hösten. Lika bra att du kommer nu så vi kan gå vidare och se fram emot en ny vår och sommar ta vid (men först en kall men mysig vinter, eller?)
I dag har jag jobbat. Det var en månad sedan jag hade jobbat färdigt mina fem veckor. Jag slutade nämligen fredagen den 29:e juli. Idag torsdagen den 1 september märkte jag en ganska stor skillnad när jag cyklade till jobbet. Vad den skillnaden innebar ska jag berätta nu, ja här kommer den...... Gud vad kallt det var! Det var 8+ ute när jag trampade på med cykeln, men det var så himla vackert! Det ska ni veta. Soluppgången var helt fantastiskt. Så himla vacker. Kolla bilderna här nedanför så förstår ni vad jag menar. Ja men hur som helst. För en månad sen var det 20 grader. Det märks att solen går upp senare och att graderna har blivit betydligt snålare.
Det var skönt att jobba faktiskt. Punkt. Känns bra. Trivs där nere, för det mesta. Inte lika roligt på Vux. Men det är sånt man får ta I guess.. Det gäller bara en liten del av mitt liv.
På tal om något helt annat. Idag tog jag tag i och anmälde mig och far till Handledarekursen (Körkortet är ett steg närmare, gött)


amazing
soluppgång. sunrise
soluppgång, vattendroppar, fönster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0