Och där kom

Förkylningen. Suck! Men endå rätt glad att jag har klarat mig fram tills nu, just det! Men blir att ta det så lugnt så möjligt, vilket innebär, klä mig varmt, inte cykla till jobb/skola, utan ta bussen i stället,  inga större ansträngningar fram till det har gått över. Dock hoppas jag att jag med hjälp av te (som jag för övrigt ska gå ner och dricka nu) med houng, bafucin, och c-vitamins tabletter kan komma undan förkylnigen snart.


Ska gå och klä på mig nu, men känns som jag kommer frysa genom att gå upp ur sängen.. Men när jag dricker mitt goda te så lär jag bli varm i hela kroppen. Har tackat nej till jobb hela denna vecka, har nämligen 3 prov i skolan, hey books, wanna hang with me today?

En vacker höstbild jag tog när vi var ute på landet här om dagenlöv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0