I dessa kalla tider



går min längtan till Rhodos, jag och Oscar hade en helt underbar vecka där i slutet på juli och början av augusti. Vi hade verkligen allting, det var helt underbart verkligen. Om dagarna låg vi på stranden och hade det gött, ja om vi inte var vid poolen förstås. När vi blev törstiga eller hungriga gick vi bara till baren och pekade på vad vi ville ha, om kvällarna åt vi god mat, drack goda drinkar, spelade kort, njöt av livet och jag vet inte vad. Gud vad jag saknar Rhodos! Saknar värmen, lukten och känslan av att vara utomlands. Dock så har jag väldigt tur, för om två månader bär det av mot varmare breddgrader igen, wie!


Mitsis Faliraki Beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0