Hemma, mat, gott!

Yo. Tänkte skriva några rader, mest för att jag tycker det är så himla kul att skriva, eller? Nja men det är skönt att skriva av sig i bland, mina inlägg brukar ju inte vara så värst intressanta för andra att läsa, däremot kan jag tycka det är kul att läsa i genom vad jag har skrivit längre fram i tiden, ja då detta jag skriver just nu är historia, fattar ni? Idag då, sovmorgon, gick upp vid 10, gjorde mig i ordning, såg på film med Oscar, drog till skolan och på väg dit fick jag sälsklap av Oscar som skulle in samtidigt som mig, kul! I skolan förberedde vi oss mest inför kommande prov, lite smånervig, men det här kommer gå bra, har ju fått hjälp av världens bästa Morfar! När jag kom hem från skolan var Oscar barnvakt åt hans lilla syster, vi lekte kurra gömma, när barnvaktsstunden var över drog jag hem för att låta min man få ha sig sin "egna tid" vilket innebär spela, så när jag kommer tillbaka så ska vi göra något, typ åka och handla för i morgon ska vi laga mat. Sen ska vi nog kolla på film. Myspys, svejs hej!

fejnt
Såg några blommor utanför vår ytterdörr, tyckte de var vackra så jag förevigade dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0