Adrian Lux på fredag!

För någon vecka sedan så hade jag tråkigt. Då såg jag på Facebook att det var en tävling mellan vår stad Linköping mot grannstaden Norrköping, tävlingen gick ut på att man skulle rösta på vilken stad som ska få festa med grymma Adrian Lux i Dj-båset! Tänkte att det låter som en kul grej och man kan ju alltid rösta på sin kära stad och har man tur så blir det Linkan som tar hem segern. Man hade även chans att vinna biljetter till spelningen om man skrev en bra motivering. Nu vet jag inte exakt hur många vinster de delades ut i Linköping men nu är det så här att... JAG VANN! Haha så jävla kul, vinner aldrig om jag säger så. Så ni kan gissa hur glad jag blev när jag fick det här sms:et!
won

Så det blir att gadda i hop mig med ett skönt gäng och dra dit. Värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0