Torsdagen den 19:e maj

Igår var det den bästa dagen på väldigt länge! Är så himla glad över det som hände igår. Nu kan man undra sig den väldigt spännande frågan, vad hände igår då? Jo det ska jag allt ta och berätta. Jag gjorde några ärenden på stan, gick till frisören som satte upp en "testuppsättning" i mitt hår, inför baldagen, det blev så fint så. När jag kom hem hade äntligen min balklänning kommit, love it. Glad glad glad! Seriöst, jag trodde aldrig att den skulle komma. Jag var nästan helt inställd på att Oscar och jag inte skulle få dansa någon bal, det har varit en jobbig vecka innan, att leva med den där ovissheten, kommer klänningen? Eller kommer den inte? Ni förstår vilken jävla underbar lättnad det var när jag fick den. Inte nog med det så satt den som smäck! Mihih, längtar tills balen som äger rum den 4:e juni. Dock så står det massor av träning på schemat, för än sitter det inte.. Heheh men det ska jag göra, träna alltså. Längtar så himla mycket, även fast jag förmodligen kommer att svimma av nervositet den dagen, haha.

jag

aa
Jag för en liten stund sen, samt en gäng biljetter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0