Hej

Idag så har jag tränat två olika grejer, först tränade jag till överaskningsdansen inför balen, fick hjälp av Olle. Schysst, sen bar det av ner mot gymmet, där det tränades kondition, rygg och mage. Känns jätte skönt nu efteråt, känner sig helt slut i kroppen, på ett skönt sätt ni vet.

Ikväller bär det ut till stan för att ta sig ett glas eller två i gott sälskap. Trevligt, är så himla trött nu, blev det efter pasta carbonaran jag och Oscar åt för en stund sen, mellanmål.. Orkar man middag? Hinner jag ens äta middag innan utgång? Hm vene. Borde nog börja göra mig i ordning nu i alla fall. Så slipper jag bli stressad som jag jämt lyckas bli. Fast jag kan ju inte förneka att sängen lockar mig oerhört mycket, trött. Vila? Om jag vilar så lär jag inte komma upp på ett bra tag, då förlorar jag...

Värt!

JAF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0