Det kommer bli en lång dag

Gick upp i morse, som vanligt dårå. Käkade frukost och sade hej då till killen som drog till skolan. Har för mesta del bara chillat än så länge, eller vadå för mesta del? Det enda jag har gjort, and i'm worth it. Idag ska vi ha balträning från 16-21 det blir med andra ord en lång dag. Jag har nyss gjort färdigt smeten till pannkakorna som nu står i kylen för att bli tjockare och godare. Ska steka dom sen som vi ska ha med oss och till resten av familjen, gött. Skulle även behöva gå ut och sola, då jag känner mig blek.. Ska hinna med det med med andra ord, sen innan balträningen måste jag även gå förbi skolan och prata med rektor Basse.

Såå

aa
Lägger in en bild från i onsdags, Lilla Journalistpriset på Gröna Lund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0