Aah yooooz

Juice vore ju gott, kom nämligen att tänka på juice när jag läste min rubrik "eyy ge mig lite yoooz va ,tack" Sitter i skolan och har druckit upp mitt kaffe, vilket har resulterat  en kissnödig Ebba. Toaletten är max fem meter i från mig, men jag orkar inte. Fast jag klagar inte, det gör jag inte. För allt känns faktiskt bra. Jag är nämligen klar med alla mina skoluppgifter, jag är färdig med gymnasiet! Känns för jävla lättanade att ha skickat in alla arbeten. Nu väntar jag bara på att betygen ska sättas.
Okej, jag går väl på toa då..  Lockande. Sen kommer Blomman och gör mig sälskap! Blir en sväng förbi stan sen också för att inhandla nödvändigheter, kanske att fira med en öl också, för som sagt, skolan är slut..


sks
Jag och Blomman för någon månad sen, snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0