Träningens dag

Idag är jag väldigt duktig må jag säga. Började dagen med att fara till gymmet för att spendera cirka en timme där, använde bland annat löpbandet, crosstrainern, stairmastern samt gjorde jag situps och tränade ryggen min. Känns helt underbart efteråt.
Inte nog med ovan nämnda träning, i kväll skall jag och min fina ge oss ut och springa varvet runt ån, vi började med det förra veckan och har bestämt oss för att göra det minst en gång i veckan. Dock så gäller det ju att påminna älskling då och då om att vi ska springa, så han inte inte "glömmer" eller säger att han "måste plugga" ;)


soft
Löparskorna skall på

Kommentarer
Postat av: one dude eller två kanske, elleler

fan va du ska va duktig då ebbaslebba! lite avis på dig faktist va får du all energi ifrån? ;P

2011-03-31 @ 00:28:48
URL: http://josefineuddman.blogg.se/
Postat av: ebbi

haha ja du, jag vet inte! måste ju ha en hobby liksom :D

2011-03-31 @ 21:28:53
Postat av: Glenningebjorg

Very informative and enlightening website

2012-06-28 @ 07:58:42
URL: http://glenningebjorg.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0