Torsdagen den 10:nde mars

Hallå där! Kom till skolan för cirka 20 minuter sedan. Sitter på lektion och väntar på att läraren skall komma. Ingen lärare kommer. Fick reda på att lektionen blev inställd då han är hemma och vårdar sjukt barn, eller om det var han som var sjuk minns jag inte riktigt.. Så har ingen lektion nu för än om flera timmar. Så det lutar sig åt att jag går ner och gymmar nu i stället än efter den här lektionen i stället. Men det blir asgött ju. Wiie.

Idag ska jag beställa min balklänning, vi ska mäta mig och sen skicka in de exakta måtten till de som ska göra den, egentligen känns det rätt sent ute men det är leverans tid 6-7 veckor och då hinner jag få den till balen. Lite svårt att bestämma sig men nu har jag gjort det. Den jag vill ha var jag och prövade en liknande i en affär så den vet jag ju på ett ungefär hur jag kommer se ut i den. Det blir nog bra..

Aae om man skall bege sig mot gymmet då.  Jarrå.. Hörs då!

aa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0