Tisdagen den åttonde mars

Hej! Idag har vi haft underbart väder, mitt humör var även det underbart, självklart tror jag att det har med solskenet att göra, jajamän. Dagen har faktiskt gått fort.

När jag slutade skolan gjorde jag en grej jag tänkt göra i cirka tre veckor nu men inte tagit tag i, jo gå World Class och förnya mitt gymkort, finally done! Funderar på om det är dags att skaffa årskort då jag snart är uppe i summan för 1 år efter endast 3 "förnyningar" , vore ju rätt värt.. Men jag vet inte.. Har tänkt att träna utomhus när vädret är bra. Men ska jag då köpa månadskort de månaderna vädret är sämst? Hösten/Vintern? Är ju typ i ett halvår.. Nae men blir nog att köpa ett årskort lite längre fram tror jag. Hur som helst så tränade jag efter skolan, 20 min på Stairmaster, 20 min på löpbandet och avslutade med situps och stetch, wie. Nu jävlar beach 2011 här kommer jag, eller?

I kväll ska jag och O på bio. Vi fick ju rabatt kort i julklapp som gäller för SF bio på vardagar. Självklart var jag snäll och lät min fina välja film, det blir True Grit, men har faktiskt inget emot den, tycker faktiskt att den verkar bra. Yeah.

I morgon har vi studiedag och då jävlar har jag tänkt (hoppas verkligen jag gör det) gå upp ganska tidigt och ska plugga så mycket jag bara kan. Kom igen då Ebba, det blir kul ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0