There Is A Light That Never Goes Out

Lyssnar på skön musik medans jag försöker göra en svår inlämingsuppgift, egentligen är den inte alls så svår, men jag är så oerhört okoncentrerad just nu. Vill bara slänga undan alla mina skolpapper just nu och bara sätta på en skön film eller varför inte ett avsnitt av One Tree Hill och bara njuta. Men det får jag göra ju fortare jag blir färdig, typ snart? I hope.

Balträningen gick ju sådär, bra ibland, dåligt ibland och mer dåligt, men det tar tid att lära sig, man kan ju inte bli proffs med en gång, hehe. Älsk provade sin frack idag som han beställde för ett tag sen, han var jätte stilig i den♥

I morgon börjar skolan igen efter en skön helg, ska ta tag i min kropp då och tanka på ytterligare en månads gymkort, sen kan jag börja springa ute, wie.

Nae nu ska jag göra den där helt fantastiskt underbara uppgiften. Pöss


aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0