Struktur

Är i skolan nu, solen skiner, kaffet är i magen. Har skrivit upp allt jag har att göra inom skolan samt talat med diverse lärare om exakt vad det handlar om, vilket har gjort att det känns lättare, bättre och skönare. Underbart.
Har även hittat soundtracket till mitt liv, iallafall mitt liv nu för de senaste åren som har gått fram tills nu, lägger inte upp den här dock, för ingen skulle förstå/eller skulle de tycka det vore skevt, inte för att det spelar någon roll vad andra tycker, men den är för fin för att hängas ut här i bloggen, så behåller den för mig själv, men den är så jävla fint, mystiskt och inspirerande, yes.

Efter jag slutat skolan så kommer jag sitta kvar här ett tag, tills O slutar för då drar vi och handlar bruna bönor, ja, för idag är det vår tur att laga mat, vilket vi har tänkt oss att göra är Chili Con Carne. Gött som attan.


lla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0