Måndagen den 14:de mars

Detta inlägg inleds med aj fan vad ont jag har i min mun, min visdomstand längst ner håller på att komma fram och det gör jätte ont, vet inte om det är lite infekterat eller varför det gör så ont. Strunt samma, bara det går över snart.

Eftersom det är måndag så betyder det för de flesta back to reality. Ae men det har varit en bra dag. Är riktigt stolt över min prestation på gymmet, körde i som fa-an azz, riktigt jävla nice känns det efteråt. Onsdag blir nog nästa gång, efter ett sånt här pass behöver min kropp vila.

Jossan. Om du läser detta ska du veta att när jag skulle åka hem från rese förut och gick till bussen så trodde jag att jag såg dig, hon hade låga svarta converse, piercing i näsan, samma frisyr och satt och väntade på bussen, tänkte att du skulle ta 14 precis som jag. Jag gick fram, ställde mig framför dig och ler i väntan på din på din uppmärksamhet, när "du" kollar så ger jag ett förvånat och skevt leénde och går vidare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha say whaaaat?! fan va wierd, fick du ett leende tillbak då ?;)

2011-03-15 @ 16:32:46
Postat av: Anonym

haha typ, jag tror hon log... men jag var snabb med att försvinna hehe :P

2011-03-15 @ 17:25:48
Postat av: Anonym

du är ju för bra du kvinna!

2011-03-16 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0