Lördag

Igår när vi tittade ut genom fönstret möttes vi av massor snö, fifaen tänkte man, men vad ska man göre? Var bara att bege sig ut i detta väder och göra så gott man kunde åt stituationen. Idag däremot. Solsken och det smälter, såja! Jag har hört att det skall bli två gradigt snart, det känns ju helt fantastiskt bra.

Igår var jag i skolan, på lunchen drog jag och Max till Tornby och åt och grejade, det var trevligt. Efter skolan gick jag och gymmade, det var jävligt skönt faktiskt, eller ska inte överdriva men skönt var det. Sen drog jag till O och har varit där sen dess.

Idag då? Solen skiner och jag känner mig allmänt motiverad/pepp. Tänkte utnyttja denna känsla och dra mig till gymmet idag igen, aldrig gymmat på helger förr, hoppas det inte är så mycket folk. Efter det ska jag bege mig hem till mina föräldrar, hälsa på (om de är hemma, vilket jag hoppas) och även hämta samt lämna lite saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0