Fredagen den 25:e mars

Hej! Morgonen började av att vi låg och drog oss till 07.25, då var det att skynda sig upp för jag var tvungen att välja kläder, duscha, o.s.v, går och gör det samt att smörja in mig. Kommer in i rummet igen, Oscar sitter vid datorn. Vad är klockan? 07.42 och bussen går 07.55 och Oscar var tvungen att göra sig i ordning han med, plus att vi var tvungna att äta frukost, han drar kommentaren "Klockan är 07.42 aaej då har jag inte tid att sitta här" nae du har ju inte det. Gick ner och gjorde frukost, gröt, skyndade oss till bussen och missade den precis.. Typiskt. Men då kom jag på den alldeles fantastiska idéen att jag kan ringa min pappa och se i fall han hade åkt till jobbet än, hade han det? Nej. Så där var skjutsen fixad, vi kom in till skolan 08.15, cirka 7 minuter tidigare än om vi skulle ha tagit bussen. Wiee.
Nu sitter jag hur som helst i caféterian och chillar, dricker mitt älskade kaffe från min älskade termos från London, det äger. Om en timme ska vi ha redovisning, det är inte riktigt lika chill. Linnéa kom nu och frågade "har du inte ätit någon voffla?" Är det voffeldagen? "Ja, dom serverar vofflor där nere" Så. Herrååå!!

awxks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0