Dagens träning

Egentligen var det inte planerat att jag skulle träna idag med tanke att jag hade tränat 3 gånger redan denna vecka, meen när min bebi sa att han skulle gymma (vilket jag väldigt sällan får höra från hans fina mun) tänkte jag att jag hakar på när det väl sker.
Dagens träning:
Roddmaskin några minuter
Tränade ryggen 15 x 4
Situps, jag skulle ha gjort lika många som rygg, men har sån jevla träningsverk i magen så det gjorde ont, vilket resulterade i att jag inte gjorde lika många
Crosstrainer 32 minuter
Avslutade med stretchning och sen hopp in i duschen.
Jävlar vad trött jag är nu! Känner mig helt slut i hela kroppen, och i huvudet. Kommer somna som en stock i kväll, det kommer bli awesome. Min trötthet kan även bero på att jag jobbade väldigt effektivt med diverse skolarbeten i dag i skolan. High five.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0