Been there done day

Tjeena!
Gud vad mycket jag har fått gjort idag känns det som, jag har nämligen dragit och gymmat, hälsat på min storebror och nu är jag även hemma hos mina föräldrar (alltså jag bor ju fortfarande här men är sällan här eftersom jag jämt är hos min babe), okej det är rätt mycket för att vara mig iallafall, brukar mestadels bara ligga i sängen och chilla all days, hehe..

Vädret har varit helt fantastiskt fint idag, det tackar vi för. Nu ska vi äta mat, yummie. Det ska bli gott, eller? Trevligt skall det hur som helst bli då vi ska prata om så många intressanta saker, ni vet... Eller hur. Nae bara skoja men det ska faktiskt bli kul att äta med mina föräldrar, vilket vi liksom aldrig gör ihop typ.
yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0