Balen BILDBOMB

Tänkte ta och berätta om dagen. Klockan ringde vid 06.00, då gick jag upp och gjorde mig iordning, tog mig lite yogurt att äta och såg till att jag hade med mig allting, så att inget hade blivit glömt. Gick ut på gatan där mor min satt i bilen för att skjutsa mig. Vart skulle jag? Till friösren som skulle göra mig iordning och jag skulle även bli sminkad. När jag satt där hos frisören och blev stylad kände jag mig riktigt bortskämd, det var så kul och spännande att bli i ordning gjord.
Två timmar senare var jag klar med uppsättning samt smink, då fick vi skynda oss att ta på mig klänningen sen springa ut till gatan där min älskling stod redo och väntade på mig. Mot Stångebro för att fotograferas. Det gick fort. Åkte hem efter fotograferingen då det var några timmar kvar tills det var dags att åka in för att ha genrep. Hemma hos älskling så tog vi bland annat dessa bilder, så här kommer bilder vi tog innan genrepet:
a

m
akak
a
gåre

a
Efter att ha varit hemma och ätit och bara tagit det lugnt (iaf försökt att ta det lugnt) åkte vi in till Ishallen för att ha genrep, det har jag inga bilder i från, hehe men efter genrepet ställde vi upp oss där ute, och konstigt nog var vi mer nervösa hemma innan vi åkte in till Ishallen än vad vi var när vi skulle ställa upp oss i led för att göra vår inmarch. Här kommer lite pics från balen iallafall.
bal
hah
blåa ringen
olaoa
4:e juni
bal
Resten av dagen i bilder
pss
nice
yeah
yeha
Amanda & Konrad
gänget
a
oe
grabbarnaa
a
yea

Det får bli alla bilder för den här gången, kan lova att jag kommer publicera mer bilder en annan gång, men det tar sån himla lång tid. Men som man säger, bättre sent än aldrig. Känns skönt att de är gjort nu, att jag har lagt ut bilder från denna magiska afton. Njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0