Söndag, javisst är det dä

Hallåå. Idag är jag riktigt trött. Har legat i sängen hela dagen förutom när jag lagade mat och såg ett avsnitt vänner till det. ZzzzZzz liksom, ja verkligen. Varför jag är så himla seg idag beror på att jag var med Hannah igår, vi satt hela kvällen i växthuset och hade det gött, drack vin, spelade kort, pratade och lyssnade på skön music. Fint. På natten åkte jag till Oscar och sov där. Ja som sagt sov jag hos honom vilket betyder att jag inte är hemma nu. Jag glömde lite saker där hemma så vi ska snart ta en promenad hem till mig och hämta dessa nödvänigheter. Det ska bli så himla skönt med lite frisk luft. Då blir man genast piggare, bakis + sömn + mat + frisk luft = SANT!
I kväll ska vi nog se på Wall-e en Disneyfilm, förmodligen är den bra. Wiie. Jobb i morgon då, två veckor kvar. Inte illa ?


jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0