Nytt i "parfymerihyllan"

Taj Sunset
Idag fick jag min parfym som jag beställde via Oscars syster när hon var utomlands, omg vad nice! Annars? Det känns bra. Eller helt ok. Fyller år i morgon. Helg i morgon. Sa jag att jag fyller år i morgon? Ja gjorde ju det.. Känns som det var igår jag blev 20. Tiden går så himla fort men känns endå inte som att något har förändrats. Lite svårt att förklara men kanske någon själ som någon gång i framtiden råkar läsa just detta inlägg fattar?
Efter denna arbetsvecka har jag endast en kvar. Sen är jag ledig i cirka två veckor fram tills skolan börjar. Sommaren går så fort, för fort. Kanske för man jobbat typ hela men vem vet. Ska iallafall njuta av de två veckor jag har ledigt. Jag hoppas på att en kul sak ska inträffa som jag skulle bli väldigt glad över i fall det blev av, men vill inte nämna något om det än, för då kommer det väl garanerat att skita sig.
Ska gå och borsta tänderna nu. Sen ska jag och Oscar se på Love and other drugs, vi började se den igår, vi båda gillar den azz. På tal om att gilla, inte för jag ska berätta om något jag gillar, för det jag ska berätta ogillar jag så himla mycket det bara går. I närheten av mig har jag ett ställe i skogen där jag plockar svamp (det stället jag nämnde igår), och idag när jag cyklade från jobbet fick jag för mig att ta en runda förbi detta. Vad är det jag möts av när jag kommit in i skogen och ska börja leta efter de gyllene svamparna? Jo först hör jag något som prasslar till, så då blir jag observant och kollar mig runt, jo framför mig sitter en äldre kvinna och plockar svamp, mina svampar... Inte för det är jag som äger stället men vafaaan, enda stället jag plockar på, växer inte jätte många svampar där och så vet hon också om det, hur ska det nu bli med mina goda mackor? Som tur är finns det hur mycket svamp som helst på Oscars land, så det gör väl inte så mycket, men mitt ställe är verkligen så hederligt, det är egendomligt, speciellt och underbart. Får hinna före henne inför "nästa omgång" heheheh. Nää nu ska jag borsta tänderna och så sen blir det sängen. Får se om jag uppdaterar i morgon med tanke på att det kanske kommer hända rätt mycket i morgon men men, what ever.. Ha en bra dag annars, hej då gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0