23 juli

Igår fyllde jag år. Men det innebar inte att jag fick vara ledig och göra vad jag ville, nej det innebar snarare att jag skulle trampa i väg, ännu tidigare än vanligt till jobbet, men de var luugnt. Hade en bra arbetsdag endå, lunchen vad god den med hehe.
Kom hem från jobbet, hoppade in i duschen och blev firad av nära och kära, underbart. På kvällen satt jag med mina kära vänner och älskling i växthuset och hade det gött.
Däremot gjorde en sak mig så himla upprörd och ledsen, det är händelsen som inträffade i Norge i går. Fyfan vad hemskt, vilken störd jävla idiot som gjorde detta, när man läser att han jublade och hurrade varje gång han sköt får mig att tappa greppet om människan, vad är vi för varelser? Nej ska inte dra alla människor över en kant, men mänskligheten över huvud taget. Psykopater, idioter. Vill gärna veta vad han har innanför skallen, vad han tänkte, vad han känner. Förmodligen känner han inget alls men endå. Mina tankar går till Norge, och alla drabbade, anhöriga med mera.

Nu ska jag alldeles strax packa färdigt sen drar jag och Oscar till Gryt där vi ska träffa resten av hans familj och i kväll ska vi gå till Fyrudden där Titanix ska uppträda och det blir väl några öl och så.


Pöss
yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0