Tisdag

Hej. Vad händer och fötter? Dött eller coolt? Både och. Ingen fattar, inte jag heller. Bra. Ja men idag har man ju varit i skolan då, även skaffat sig ett gymkort, grymt? Mm. Ska ta tag i det i en månad iallafall, kanske fortsätter jag att gymma, eller tränar jag gratis, dvs springa i spåren, runt ån m.m Det var på grund av snön jag skaffade ett gymkort för att det inte går att träna utomhus så här års, men vem vet. Kanske fortsätter jag på gymmet. Heheheh skitsamma.
Efter skolan gick jag och lade mig, vaknade, låg och stirrade i mörket tills jag gick upp. Har inte gjort något alls idag, tror jag led av apati. Dock försvann apatin en smula för nu känner jag för att gå ner och städa mitt rum, inte för jag vill men något måste görat.
BTW. Tack för den här dagen snart är över

schys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0