Söndag

Åå hellå som jag en gång i tiden råkade säga när jag gick in i fel klassrum där en engelska lektion pågick i högsta grad. Det är söndag. Jag tycker helgen har gått väldigt fort, som de brukar göra. Men den har varit otroligt värd iallafall, har bara tagit det lugnt hela tiden (ovanligt?) ätit godsaker och vilat upp sig, eller nää. Det har jag inte alls, igår fick jag gå upp klockan sju på morgonen efter endast tre timmars sömn. Begick några ärenden ute i Tornby, stan och Ekholmen, men annars så.

Idag har jag städat O's rum, snäll som jag är ju, sen drog vi hem till mig, lagade Tacos och såg på Taken, åt popcorn och sen såg vi även på Austin Stevens pogram om ormar och sånt på Animal Planet. Vet att jag skriver rätt skevt men vill ju skriva av mig lite jul. Det är skönt ibland. Ja visst är det, aa hehe.

Men nu ska jag se på One Tree Hill. Efterlängtat? Japp.


Kommentarer
Postat av: Mortenalicia

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-06-13 @ 13:50:06
URL: http://mortenalicia.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0