@ skolan

Tjaa. Vad görs? Själv sitter jag i skolan och ska snart fortsätta att skriva på min rapportmall, kul liv. Det är inte kul. För jag tycker det är jobbigt att skriva om sånt, varför, berätta, reaktioner, utförligt, syfte och bakgrund samt hundra andra saker. Vet i huvudet hur allt ska va, men när man ska försöka formulera det i ord blir det knas. Hoppas det blir någolunda rättvist iaf.

Efte skolan ska jag och Oscar på stan, bland annat till Clarre Olle (guess vilken affär?) och Forex och växla pengar. YEAH! Sen drar jag hem och packar väskan och efter det ska..jag..gymma....med...Amanda...Trevligt!

sss
sss
Bjuder på två bilder från i förrgår, kolla på himmlen vad mäktig den var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0