Min älskade Busen

I veckan hände en väldigt sorglig sak, min fina vän Busen lämnade oss. Världens finaste katt med andra ord. Han blev väldigt gammal, runt 18 år. Jag är glad över att han fick ett långt och lyckligt liv, det hade lika gärna kunnat sluta illa. När Busen var en liten kattunge hittades han nämligen på min faders jobb ute på gården (en återvinningsstation) mager och ätandes på några popcorn smulor, en vild kattunge. Därför var han så himla snäll och trofast för han var så otroligt tacksam för att han fick ett sånt bra liv. Busen lämnade oss med storg men i minnet lever han kvar, han ger mig kärlek varje dag.

fina katt

Kommentarer
Postat av: Josefine

vila i frid! kommer få det bra uppe i katthimmlen med massa godis och annat gött, eheh:) lyckostkatt som fick 18 år hos dig:)

2011-01-16 @ 11:48:49
URL: http://josefineuddman.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja han har det bra nu :)

2011-01-17 @ 18:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0