Majen fick noja på en sådan elev

Tjena. Tisdag, faen vad fort tiden går då, veckorna går jämt fort, och helt plötsligt stannar spotify, har det något med tiden att göra? Det har med min storebror att göra för det var han som lånade spotify av mig, så dä så döh.
Annars då? Har varit förkyld i en vecka men nu är det bra typ. Därför tänkte jag ta och inviga gymmet i morgon. Synd att man köpte ett månadskort men blev sjuk med en gång så man inte har kunnat använda det, men jag tror liksom att det var meningen, man ska ju inte slita ut sig, nock nock.

På tal om tv. Förut såg jag klart på säsong 3 av One Tree Hill, gosh vilket avslut. Jag och Oscar ska se första avsnittet av säsong fyra ihop sen, för det har han lovat! Hoppas det löser sig. Älskar One Tree Hill azz..

TACK FÖR MIG

sdecmme


Kommentarer
Postat av: Vegardadele

Keep up these useful pieces.

2011-05-17 @ 10:24:16
URL: http://vegardadele.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0