Kläppen

Dagen efter nyår satte vi oss i bilen och som tog oss till Dalarna, Kläppen. Vi kom fram på kvällen, käkade och sen gick vi och lade oss, sweet. Dagen därpå var en stor dag, min första dag i backen någonsin, skidskola för mig och Ellen rättare sagt, det var as kul. Orkar inte berätta detaljerat om veckan vilket jag har förmåga att göra, men det var verkligen jätte skönt att komma ifrån Linköping till friluftslivet, skulle lätt kunna bosätta mig där i ett halvår om jag hade varit skill på skidor eller snowboard, aae det var förskräckligt kul och jag saknar det redan, även fast jag trillade på en färd och blev rädd och trots att jag ramlade i ankarliften och fick en annan på mig kommer jag minnas Kläppen med ett leénde.

jkläpp

backi

fjuttdm

ssdd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0