I'm so excited

Hej!
Idag har varit en bra dag. Har känt peppen i kroppen hela dagen. Varför? Jo. För att i morgon åker vi till London! Det ska bli helt fantastiskt trevligt må jag säga, helt underbart. Aldrig varit där, så bara den saken gör det extra spännande. Nåja. Skolan har flytit på rätt bra. Satt kvar i skolan när vi hade slutat och väntade på att våra lärare skulle komma tillbaka med bilderna som de hämtat på framkallning, efter en tids väntande kom de till slut. Så det blev att sätta upp dem på väggen inför utställningen i morgon bitti (som jag tyvärr missar, men London skall bli ägigt), Oscar hjälpte till så det gick rätt fort.

Efter skolan gick vi en sväng på stan då jag var tvungen att fixa en ny mp3, då min helt plötsligt gick sönder för några dagar sen, suck. Endast haft den sen september och helt plötsligt lägger den av, nåja.. Hoppas denna klarar sig bättre.

Nu har vi gjort toast till kvällsmat och jag har packat lite, snart ska vi åka hem till mig och lämna en sak och även säga hejdå till mina föräldrar. Men vi hörs när jag kommer hem från London. Hejsvej

fotoutställning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0